Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Friday 1 February 2013

Assalamualaikum

 
Maaf kawan2..
dh lama xupdate blog.Masih sibuk dgn tempahan utk majlis2 dan ade juga individu persendirian dan butik2 yg menghubungi sy utk membantu memasarkan Nona'Handmade Brooch.
Alhamdulillah rezeki murah ^_^
 
2 minggu yg lepas ( 23- 28 Januari 2013 ) saya ke Sabah untuk memborong mutiara..kristal serta batu batuan seperti jed..dan laen2..xpasti ape namanya tp mmg cantik.
 
Alhamdulillah berkat perniagaan kecil kecilan serta sokongan dr keluarga sy mampu sponsor mereka ke Sabah shopping sambil jalan jalan cari makan. Walaupun hanya sponsor ke Sabah tp sy bersyukur dan bangga kerana itu hasil titik peluh sy dgn Nona's Handmade Brooch...(rasa mcm nk termenangis..huhu) ..terharu beb!
 
Sebenarnya banyak memori yg xdapat sy lupakan di sana..mmg seronok lebih2 lagi ketika berada di Kundasang ...Woww!! cantk sgt permandangan serta jauh dr segala macam pencemaran.
 
Orang yg paling gembira ialah bapak sy kerana dia pernah mengajar di menumbok pd sekitar tahun 1960/1970 di Menumbok. So selepas 33tahun dia pulang semula ke sana..mmg meriah.Kami disambut bagai VVIP..thanks untuk layanan yg baik dan mesra.Best!
 
Kepada kawan2 yg berminat dgn Nona's Handmade Brooch,jgn lupa untuk hubungi sy ...
019-7085785 (sms/whatsAPP)
 
Ni gambar Dari Labuan ke Menumbok
 
Adik saya kat Kundasang....
 
Mama sy yg pandai berposing :)
 
Ni bapak saya...huhu
 
Ni adik sy ...
 
Ni gambar masa kt Kuala Penyu...gambar bapak sy dgn bekas anak murid dia semasa di Menumbok sekitar tahun 60/70 an
 
Mmmg cantik permandangan kt kundasang :)) 

No comments:

Post a Comment