Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Sunday 26 August 2012

Tempahan Kerongsang dari Serikandi

Sesungguhnya sejak kebelakangan inisaya sangat sibuk dengan tempahan kerongsang
 daripada individu perseorangan,persatuan, syarikat , mahupun tempahan online.
Alhamdulillah semua baik baik sahaja dan rezeki sentiasa ada.

ade cerita nak sy kongsikan..
Baru baru ni sy mendapat tempahan daripada sebuah persatuan berdaftar 
yg benama SRIKANDI.
Dia telah menempah 56 biji kerongsang 
3hari sy siapkan tempahan ni, bila dah siap mmg lega la hati.
Esoknya pengerusi nya dh nak ambil, jadi sy letakla kat bawah meja ruang tamu.
Kebetulan malam khamis tu ade marhaban kt umah saya, dan sy tidur awal .
Esok pagi saya sngt terkejut bila kerongsang sy dh tinggal separuh, wwuaaa!!!
 dab dub dab dubbb.... rasa nak pitam saya! rupa rupanya ramai yg brkenan,mreka sangka utk dijual,jadi mama saya pon jual la pada mereka. Camana ni???tengahari ni Puan Pengerusi nak dtg sekolah sy ambil tempahan tu,adesss!!!....
Jadi sy call dia,minta ditangguhkan lg shari,hari Jumaat leh x? setahu sy 
majlisnya hari Sabtu.Saya cerita yg benar benar sahaja,berterus terang. Alhamdulillah dia ok.

Dan bermula lahh 2 hari saya stay up xtido malam..hahahaha :)
kena siapkan lg 30 biji dlm satu hari.huhuuhuhu ciannn....
muke pon xbermaya g keje ..makan minum pon terabai.hahaha
xmauuu mcm tu lg!




No comments:

Post a Comment